Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy szaküzletünk 2024. augusztus 5-től augusztus 9-ig szabadság miatt zárva tart. Ezalatt az idő alatt a webáruházban megrendeléseket tudunk fogadni, de azok feldolgozása csak augusztus 12-én fog elkezdődni.

Köszönjük szíves megértésüket!

Kérdése van? Hívjon minket! +3699511620

AGT 18503 HSBE R16 ÁRAMFEJLESZTŐ, HONDA iGX800, ELEKTROMOS INDÍTÁS, AVR
AGT 18503 HSBE R16 ÁRAMFEJLESZTŐ, HONDA iGX800, ELEKTROMOS INDÍTÁS, AVR
2 190 000 Ft (1 724 409 Ft + ÁFA)

AGT 18503 HSBE R16 ÁRAMFEJLESZTŐ, HONDA iGX800, ELEKTROMOS INDÍTÁS, AVR

AGT 18503 HSBE R45 áramfejlesztő (HONDA iGX800, 400V, 45L, elektromos indítás, AVR)

Új generációs HONDA iGX motorszéria és digitális AVR

 

Teljesítmény: 17,3 kVA (~3) / 9 kVA (~1)

 

HONDA profi, ipari motorral szerelve

A méltán népszerű HONDA motorral hajtott munkagépek a legszélsőségesebb körülmények között is képesek helytállni, a tökéletes tervezésnek és minőségi alkatrészeknek köszönhetően. Kisgépek terén egyértelműen a legjobb motorválasztást nyújtják a HONDA rendszerek!

 

Prémium márkás NSM generátorral

Olasz gyártmányú, kefés, szinkron generátor. Intenzív, ipari használatra tervezve, az elektromos generátorok globálisan is kiemelkedő gyártójától.

Rendelésre
2 190 000 Ft (1 724 409 Ft + ÁFA)
Részletek

Mitől jövő generációs a HONDA iGX motorszéria?

Az újonnan kifejlesztett, világelső, intelligens STRTM elektronikus szabályozó stabil motorfordulatszámot képes tartani változó terhelési szint mellett is. Az elektronikus vezérlőegység folyamatosan figyeli a fojtószelep nyitását és a motor fordulatszámát, elektronikusan szabályozza a szelepnyitást, hogy állandó motorfordulatszámot tartson fenn. Ez a technológia lehetővé teszi a megfelelő motorfordulatszám-jellemzők kiválasztását, valamint az optimális max. és alapjárati fordulatszám beállítását. 

Az elektromos vezérlőegység miatt a fojtószelep-rendszerek elektromos vezetékkel vannak összekötve (Drive-by-wire), nincs többé mechanikusan működtetett vezérlőkábel. Ezenkívül az automatikus üzemanyagszelep és fojtószelep szükségtelenné teszi a felhasználónak az üzemanyagszelep kinyitását és zárását, vagy a szívatást.

Az elektronikus üzemanyagbefecskendezés folyamatosan figyeli és optimalizálja a motor levegő/üzemanyag arányát, növeli a megbízhatóságot és kevesebb karbantartást eredményez a karburátorproblémák csökkenése miatt.

Öndiagnosztikai funkció: A villogó LED megerősíti a hibát, és megkönnyíti a hibaelhárítást. A motor számítógéphez történő csatlakoztatása részletesebb diagnózist tesz lehetővé, lehetővé téve a kezelő számára a motor működési előzményeinek (üzemidő, indítások száma, figyelmeztetések, hibás működési jelentések stb.) ellenőrzését.

Kovácsolt acélból készült hajtórudakkal növelték a szilárdságot és tartósságot, ami szükséges a nagyobb lóerős motorokhoz.

Környezetvédelmi teljesítménye a világon a legmagasabbak közé tartozik, az üzemanyag-takarékosság az azonos osztályú motorokhoz képest körülbelül 15%-kal javult, a kibocsátott zaj pedig körülbelül 4 dB(A)-t csökkent.

Tehát a legfontosabbak:

  • automatikus fojtószelep; elzáró üzemanyagszelep;
  • digitális gyújtásrendszer;
  • hosszú élettartamú, olajba merülő vezérműszíj;
  • csendes hangtompító;
  • új, hosszú élettartamú dupla légszűrő;
  • kis erőkifejtésű indítómotor automatikus dekompresszióval;
  • többfunkciós olajriasztás;
  • széles üzemanyag-betöltőnyílás racsnis típusú üzemanyag-betöltő sapkával

 

NSM generátor digitális AVR-rel szerelve:

  • Mikroprocesszor vezérelt digitális automatikus feszültségszabályozóval (AVR-d) ellátott generátor
  • Szinkron, háromfázisú, kefés, 2 pólusú
  • Háromfázisú érzékelés (6 RMS mérték: fázistól fázisig és fázisból nulláig)
  • Pontos, ± 1,5%-os feszültségtartás (üresjárattól a névleges terhelésig állandósult állapotban, bármilyen teljesítménytényezővel)
  • Védelem: alacsony sebesség, túlterhelés, gerjesztési túláram, rövidzárlatok, magas üzemi AVR-d hőmérséklet,  vezetékszakadás, kimeneti feszültség korlátozása erősen kiegyensúlyozatlan terhelések esetén
  • AVR vezérlés: kimeneti feszültség; stabilitás (dinamikus reakció); maximális gerjesztés és max. kimeneti teljesítmény

 

HONDA iGX800 benzinmotor:

  • 4-ütemű, 2-hengeres, OHV, V-Twin elrendezés
  • Max. teljesítmény: 27.6 LE
  • Hengerűrtartalom: 779 cm3
  • Üzemanyagrendszer: elektronikus üzemanyag-befecskendezés
  • Sebességszabályozó: elektronikus
  • Fojtószelep: automata
  • Vezérlőegység: integrált ECU architektúra
  • Gyújtásrendszer: digitális CDI változtatható gyújtásidőzítéssel
  • Indítórendszer: elektromos
  • Olajszenzor a motoron: leállítja a motort, ha abban a megengedettnél kevesebb olaj van

 

Az áramfejlesztő jellemzői:

  • Erős masszív fémkeret, egyszerű mozgatás
  • Rezgéscsillapító gumibakok
  • 3000 fordulat/perc
  • XL modell 45 literes üzemanyagtankkal, szintjelzővel
  • Fogyasztás: 4.3 l/h (75%-os terhelésen)
  • Multiméter kijelző (feszültség, frekvencia, üzemóra)
  • Elektromos indítás
  • 1 db egyfázisú 16 A SCHUKO aljzat
  • 1 db egyfázisú 32 A CEE aljzat
  • 1 db háromfázisú 32 A CEE aljzat
  • 35 Ah-s akkumulátor töltővel

 

Opció:

  • Automatikus indítópanel
  • Kerékszett

 

Javasolt felhasználási területei:

  • Ipari, professzionális használatra ajánljuk
  • Építőipari igényeknek megfelelő, szállítható kialakítás, erős keret
  • Elektromos gépek és fogyasztók üzemeltetése
  • Elektronikai eszközök töltésére is alkalmas pl. drón
Adatok
Motor
HONDA
Cikkszám
20-18503HSBER45AVR
Főbb műszaki paraméterek
Feszültség (3 fázis / 1 fázis): 400 V / 50 Hz / 230 V / 50 Hz
Teljesítmény (3 fázis / 1 fázis): 17.3 / 9.0 kVA
Motor: HONDA iGX800 (négyütemű, OHV ,2 hengeres, V-Twin)
Hengerűrtartalom: 779 cm3
Motorteljesítmény: 27.3 LE
Üzemanyagtank: 45.0 liter
Indítás: elektromos
Védelmi szint: IP23
Tömeg: 132 kg
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek