Mitől jövő generációs a HONDA iGX motorszéria?
Az újonnan kifejlesztett, világelső, intelligens STRTM elektronikus szabályozó stabil motorfordulatszámot képes tartani változó terhelési szint mellett is. Az elektronikus vezérlőegység folyamatosan figyeli a fojtószelep nyitását és a motor fordulatszámát, elektronikusan szabályozza a szelepnyitást, hogy állandó motorfordulatszámot tartson fenn. Ez a technológia lehetővé teszi a megfelelő motorfordulatszám-jellemzők kiválasztását, valamint az optimális max. és alapjárati fordulatszám beállítását.
Az elektromos vezérlőegység miatt a fojtószelep-rendszerek elektromos vezetékkel vannak összekötve (Drive-by-wire), nincs többé mechanikusan működtetett vezérlőkábel. Ezenkívül az automatikus üzemanyagszelep és fojtószelep szükségtelenné teszi a felhasználónak az üzemanyagszelep kinyitását és zárását, vagy a szívatást.
Az elektronikus üzemanyagbefecskendezés folyamatosan figyeli és optimalizálja a motor levegő/üzemanyag arányát, növeli a megbízhatóságot és kevesebb karbantartást eredményez a karburátorproblémák csökkenése miatt.
Öndiagnosztikai funkció: A villogó LED megerősíti a hibát, és megkönnyíti a hibaelhárítást. A motor számítógéphez történő csatlakoztatása részletesebb diagnózist tesz lehetővé, lehetővé téve a kezelő számára a motor működési előzményeinek (üzemidő, indítások száma, figyelmeztetések, hibás működési jelentések stb.) ellenőrzését.
Kovácsolt acélból készült hajtórudakkal növelték a szilárdságot és tartósságot, ami szükséges a nagyobb lóerős motorokhoz.
Környezetvédelmi teljesítménye a világon a legmagasabbak közé tartozik, az üzemanyag-takarékosság az azonos osztályú motorokhoz képest körülbelül 15%-kal javult, a kibocsátott zaj pedig körülbelül 4 dB(A)-t csökkent.
Tehát a legfontosabbak:
- automatikus fojtószelep; elzáró üzemanyagszelep;
- digitális gyújtásrendszer;
- hosszú élettartamú, olajba merülő vezérműszíj;
- csendes hangtompító;
- új, hosszú élettartamú dupla légszűrő;
- kis erőkifejtésű indítómotor automatikus dekompresszióval;
- többfunkciós olajriasztás;
- széles üzemanyag-betöltőnyílás racsnis típusú üzemanyag-betöltő sapkával
NSM generátor digitális AVR-rel szerelve:
- Mikroprocesszor vezérelt digitális automatikus feszültségszabályozóval (AVR-d) ellátott generátor
- Szinkron, háromfázisú, kefés, 2 pólusú
- Háromfázisú érzékelés (6 RMS mérték: fázistól fázisig és fázisból nulláig)
- Pontos, ± 1,5%-os feszültségtartás (üresjárattól a névleges terhelésig állandósult állapotban, bármilyen teljesítménytényezővel)
- Védelem: alacsony sebesség, túlterhelés, gerjesztési túláram, rövidzárlatok, magas üzemi AVR-d hőmérséklet, vezetékszakadás, kimeneti feszültség korlátozása erősen kiegyensúlyozatlan terhelések esetén
- AVR vezérlés: kimeneti feszültség; stabilitás (dinamikus reakció); maximális gerjesztés és max. kimeneti teljesítmény
HONDA iGX800 benzinmotor:
- 4-ütemű, 2-hengeres, OHV, V-Twin elrendezés
- Max. teljesítmény: 27.6 LE
- Hengerűrtartalom: 779 cm3
- Üzemanyagrendszer: elektronikus üzemanyag-befecskendezés
- Sebességszabályozó: elektronikus
- Fojtószelep: automata
- Vezérlőegység: integrált ECU architektúra
- Gyújtásrendszer: digitális CDI változtatható gyújtásidőzítéssel
- Indítórendszer: elektromos
- Olajszenzor a motoron: leállítja a motort, ha abban a megengedettnél kevesebb olaj van
Az áramfejlesztő jellemzői:
- Erős masszív fémkeret, egyszerű mozgatás
- Rezgéscsillapító gumibakok
- 3000 fordulat/perc
- XL modell 45 literes üzemanyagtankkal, szintjelzővel
- Fogyasztás: 4.3 l/h (75%-os terhelésen)
- Multiméter kijelző (feszültség, frekvencia, üzemóra)
- Elektromos indítás
- 1 db egyfázisú 16 A SCHUKO aljzat
- 1 db egyfázisú 32 A CEE aljzat
- 1 db háromfázisú 32 A CEE aljzat
- 35 Ah-s akkumulátor töltővel
Opció:
- Automatikus indítópanel
- Kerékszett
Javasolt felhasználási területei:
- Ipari, professzionális használatra ajánljuk
- Építőipari igényeknek megfelelő, szállítható kialakítás, erős keret
- Elektromos gépek és fogyasztók üzemeltetése
- Elektronikai eszközök töltésére is alkalmas pl. drón